obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 5

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Validatiecode
martinde
Tot mijn verbazing heb ik gemerkt dat de Validatiecode: op deze website
niet helemaal goed werkt onder IE8. Terwijl hij op phpfusion.co.uk wel werkt.
ik heb het ook in de compatible mode geprobeerd ook dat werkt niet.

kunnen jullie hier naar kijken

het levert een vervelende fout op als je je wil registreren

Groetjes Martin Dees
 
Jelle
Gebruik je toevallig de beta-versie/pre-release van IE8?

Ik zie tenminste nergens een probleem in IE en FF.
PHP-Fusion_Versie
 
muscapaul
Zelfs als dat zo is, dan zou het onder normale omstandigheden eigenlijk geen verschil moeten maken of je dan de moedersite of deze site probeert, als het gaat om PHP-Fusion functionaliteit. Mogelijk dat de server er achter dan een rol speelt.
 
Tino
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat veel mensen al een versie van Internet Explorer 8 gebruiken.

Ik neem aan dat het wel gewoon werkt met een andere browser?

Ik zou trouwens aanraden om nog niet van alles te gaan veranderen voor eventuele IE8 gebruikers, aangezien er waarschijnlijk ook nog niet genoeg kennis van die browser is. Misschien is het handig om gewoon een bericht ergens op de site te zetten dat er validatie problemen kunnen optreden als je IE8 gebruikt?
 
dungeon
hoi

ik heb het probleem ook gehad gewwon met IE7
 
Puma
Ik heb het even nagekeken met XP + IE7 en Vista + IE7 & FF 3.0.3 maar ik zie niet meteen iets verkeerd aan de validatiecode.
Wordt de validatie code gewoon niet weergegeven of krijg je een melding dat ze niet klopt nadat je ze hebt ingevoerd?

Het kan dan mss wel aan een serverinstelling liggen zoals Muscapaul reeds zei aangezien wij dezelfde core files gebruiken als de UK site en er geen enkele aanpassing is gebeurt wat de aanmeldingsprecedure betreft.
PUMA
 
martinde
Ik krijg met internet explorer 8 (beta) een andere code dan is aan gegeven en ook de audio versie is niet goed.
Met IE7 is het wel goed, met andere browsers klopt het ook.

Groetjes Martin Dees
 
Wanabo
Ik heb daarnaast opera 9.25usb nog even getest. En daarmee is ook geen probleem. Kan je firewall b.v. door het blokken van plaatjes roet in het eten gooien/
 
dungeon
Hoi

Het is namelijk zo de code kun je gewoon goed zien maar als je deze invoert dan zeg hij dat de Validatiecode niet goed ik. Zelf ben ik wel 10 keer bezig geweest om lid te worden.

De aanhouder wint zeggen ze en dat klopt
 
Puma
Ik heb het net nog eens getest in IE7 + Vista en het was gelukt bij de eerste poging dus idd wel heel vreemd.
PUMA
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Validatiecode', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
[Gemeld] Validatiecode Algemene v7 support : 24 29 aug 2009, 11:36
[Opgelost] Validatiecode in aanmelden werkt niet Algemene v7 support : 14 18 nov 2008, 10:39